Samsung Vaatwasser Dw60bg730b00et - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Vaatwasser Dw60bg730b00et op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

H********@g******** 18-12-2023

Ik mocht deze vaatwasser enkele weken testen. Heel handig is dat hij op vele manieren is in te stellen. Zowel via de app als in de vaatwasser zelf met de rekjes. In de app kan je inzien wat je verbruik is en of er wat op is zoals zout of spoelmiddel. Kies je favoriete programma en wil je wel of niet een geluid horen als hij klaar is? Keuze genoeg wat mij betreft. Een fluisterstil programma voor in de avond behoort ook tot de mogelijkheden. Voor ons is het al stil genoeg maar ik kan mij voorstellen voor in de nacht dat dit wel heel fijn is.

De vaat komt er mooi schoon uit en is ook droog. Zeer tevreden over dit resultaat en de mogelijkheden!

Inkie 21-09-2023

Top kwaliteit en gebruiksgemak!

Een aantal weken hebben we deze Samsung vaatwasser mogen testen. De vaatwasser straalt luxe en degelijkheid uit en dat uit zich ook in het gebruik. De bijkomende SmartThings app is simpel en snel te installeren en in gebruik te nemen. De app en de vaatwasser (als deze aan staat) zijn direct via wifi met elkaar verbonden. De vaatwasser heeft diverse programma mogelijkheden die naar persoonlijke voorkeur maar ook met behulp van was advies van de app ingesteld kunnen worden. Er is ruim voldoende plaats in beide, stevige en flexibel lopende, lades en deze zijn ook makkelijk aan te passen in een wat andere indeling. In het begin was het even wennen aan de voor ons andere indeling van de vaatwasser en bijvoorbeeld de tweedelige bestekmand en het messenrekje. In het gebruik is dit fijn en praktisch gebleken. De vaat en het bestek worden hierdoor schoner en droger. Ook merk ik dat er goed nagespoeld wordt waardoor er geen laagje van de gebruikte wasmiddelen op de vaat achter blijft, dit was bij de oude vaatwasser wel het geval. Kortom deze Samsung vaatwasser met SmartThings app is gebruiksvriendelijk, heel stil en maakt uitstekend en hygiënisch schoon!

Pluspunten

• SmartThings app
  • Stil
  • Energie zuinig
  • instellings mogelijkheden

RS92 19-09-2023

Een schone vaat door een stille vaatwasser

Ik heb dit product mogen testen.

Deze Samsung inbouw vaatwasser vind ik erg gemakkelijk in gebruik. Dit komt zowel door de duidelijke programma's op de vaatwasser maar ook het gebruik van de SmartThings app. Ik vind het heel leuk dat het zo'n 'slimme' vaatwasser is en dat deze ook een automatisch programma heeft en je via je telefoon kunt instellen welk programma je wenst. Je kunt tevens een vragenlijst doorlopen om te bepalen welk programma het meest geschikt is voor de vaat die op dat moment in de vaatwasser zit. Ik ben zeer verrast door hoe stil deze vaatwasser is, dit vind ik echt top. Het is maar goed dat er een lampje op de grond schijnt want soms hoor je de vaatwasser gewoon echt even niet, op die manier trek je de vaatwasser niet open als deze nog bezig is. De afgelopen periode heb ik alle programma's geprobeerd en ook met verschillende vaatwastabletten (om te kijken of ik andere resultaten kreeg). Ik ben heel tevreden over hoe schoon de vaat wordt, zelfs zonder voorspoelen. Wat ik jammer vind is dat de vaat niet altijd even droog is, zelfs niet doordat de deur automatisch open gaat zodra de vaatwasser klaar is. Nu vind ik nadrogen niet heel erg, ondanks dat ik het liever niet doe, maar wat ik wel minder vind is dat er een soort glad laagje achterblijft in bijvoorbeeld kunststof bekers/ bakjes (door de vaatwastabletten). Dit wil je natuurlijk niet binnenkrijgen.. Het (bovenste) rek had iets praktischer ingedeeld kunnen worden, ik kan voor mijn gevoel wat minder kwijt dan in mijn vorige vaatwasser. Vanuit de SmartThings app krijg je ook meldingen dat de vaatwasser klaar is, maar ook als bijvoorbeeld het zout of glansspoelmiddel op is. Dit vind ik echt top! Het is een fijne, stille en 'slimme' vaatwasser die zorgt voor een schone vaat, en daar gaat het uiteindelijk om.

Pluspunten

• Heel stil
  • Handige SmartThings app
  • Schone vaat
  • Veel programma's

Minpunten

• Niet altijd even droog

d**y@l**e.nl 13-09-2023

Heel fijn in gebruik, fijne vaatwasser

Wij hebben dit product mogen testen, en zijn hier zeer tevreden over de vaatwasser zelf is opzich best stil als deze in gebruik is nu moet ik zeggen dat dit ook wel een beetje aan het programma ligt maar tegenover onze oude vaatwasser is deze een stuk stiller! (+punt!)
De vaatwasser is fijn in gebruik en ook erg fijn met het indicatie lampje dat je ziet dat de vaatwasser in gebruik is (dat je het dus niet zomaar open trekt).
En een heel groot +punt vinden wij dat als de vaatwasser zijn programma klaar heeft de deur een klein stukje open laat gaan zodat je een optimale droge vaat hebt!

Pluspunten

• Deur gaat automatisch open
  • Indicatielampje
  • Stil

Minpunten

• Instellen precieze starttijd